Clickbank Reklamları Nereye Verilir

Bu yazımızda bir çoğumuzun kabusu haline gelen clickbank reklamları nerelere verilir sorusuna cevap vermeye çalışacağız.
Clickbank reklamı nereye verilir...
Google ye clickbank reklamı vermek her baba yiğidin harcı değildir. Clickbank ile uğraşan her insan Google yi büyük umutlar ile denemiş ve ne yazık ki hesabını banlatmıştır. Bunu yüksek tecrübelerim sayesinde kesinlikle biliyorum. Artık banlanmaya son. Sizlere yıllardır faaliyette olan reklam sitesini tanıtmak istiyorum. Bu reklam sitesine clickbank reklamı vermek oldukça kolay ve bir o kadarda ucuz...
Önce aşağıdaki linkden siteye üye olalım.



Karşımıza çıkan alanları dikkatlice dolduralım. Siteye üye olduktan sonra reklam verme kısmı advertiser bölümü. Publisher bölümü de para kazanma bölümüdür. Link kısaltarak para kazanabilirsiniz.
Clickbank reklamınızı rahatlıkla yayınlatabilmeniz için sizlere video hazırladım. Yukarıdaki linkden üye olanlara yardımcı olurum.
Geri dönüşüm oranları hakkında bilgi vermek gerekirse ilk başlarda geri dönüşüm alamadım. Nedeni ise hedef ülke belirtmeden o anki para kazanma heyecanı ile verdiğim reklamlardı. Fakat yaptığım araştırmalar sonucunda seçtiğiniz üründe dil seçeneğine göre ülke seçip clickbank reklamınızı o ülkeye verir iseniz geri dönüş gerçekten oluyor.
Mesela videoda belirttiğim gibi bir diye ürünü ve bu diyet ürünü ispanyolca. İspanyaya rahatlıkla reklam verebilirsiniz. 5 dolara kimse bir şeyler kaybetmez. Geri dönüş olduğunda ise reklamlarınızı 100 dolar olarak vermeye başlayacaksınız emin olun. Ben ilk kazancımı ispanyadan aldım. ikincisi ise Canada dan. Ve şunu söylemeliyim, iki satışta da reklam yayınlarım sona ermişti. Satış bir hafta sonra oldu. Bu da ne demek. Reklamı gören kişi sayfayı tarayıcısına kaydetmiş ya da daha sonra tekrar aklına gelip aratmış. Sisteminde ilk olarak benim linkimle siteye girdiği için tekrar benim referansımla siteye girmiş oldu.
Not: Clickbank reklamı verecek iseniz müşteriyi kendiniz gibi düşünün. Mesela karşınıza hangi reklam türü çıksa dikkatinizi çekiyor? Ben mesela karşıma bir oyun tanıtımı çıksa dikkatimi çekiyor reklamı incelemeye başlıyorum. İnternet kullanıcılarının %70 i çocuk ve orta yaşa yakın insanlar olduğunu düşünürsek Clickbank dan satış ortağı olacağınız oyun reklamlarınızın geri dönüşü daha fazla olabilir.  Videoda her şey net. Bol kazançlı günler hepinize. Bir yorumu esirgemeyin.

Yorumlar

  1. faydalı bir açıklama teşekkürler...

    forexsinyalrobotu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tşkler emeğine şuan reklamlardan dönüşlerin olmaya başladımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 dönüş aldım oyun alanında. diğerlerinde daha olmadı. sadece oyun çalışmayı düşünüyorum artık. birde reklamlar popup arka planda açıldığından çok dikkat çekici oyun reklamı olması lazım. buna dikkat edin.

      Sil
  3. pekı baska urunler satılamazmı o sıtede

    YanıtlaSil
  4. If you're looking for a good Cost Per Sale advertising network, I recommend you take a look at CLICKBANK.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder